lördag 17 januari 2009

hej, sitter nu här vid datorn och göra faktiskt inte mycket alls. är trött och det känns som att jag håller på att bli sjuk, har lite ont i halsen och var täppt i näsan då jag vakande i morse, men jag orkar bara inte blir förkyld. det är typ bland det jobbigaste jag vet. idag blir det bara att ta det lungt, kasnke hinner vara med emma lite. ikväll blir det nog ingen hockey tror jag ser matchen på datorn. imorgon har jag faktistk inga planer alls, kanske hittar på något annars sitter jag nog bara hemma framför datorn och kvällen vid teven. men ska nog försöka hitta på något kul. kom på att mina syster spelar cup i sunderbyn, så blir kanske att fara dit en sväng, men annars har jag inga planer. nu ska jag äta lite och sedan ska jag nog vänta på att emma hör av sig, hejdå.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida