söndag 11 januari 2009

hej. orkar inte berätta om gårdagen. men idag iaf, har varit med emma och sara. vi skulle då baka, men det visade sig att inte emma hade några ägg, så vi letade recept och hittade "chokladkaka utan ägg", haha och det var äckligt, väldigt äckligt. annars gjorde vi inte så mycket såg lite tv och sånt. sara for hem vid kvart i fem och jag typ tjugo minuter senare. då jag kom hem åt vi, korvstroganoff (stavning?) med ris. sen har jag sett lite top model och lite annat tjafs. ikväll blir det bara att ta det lungt och se lite tv och så.
imorgon är det skola, inte roligt alls. känner mig trött och lat och usch. men iaf vi har inte så jobbiga lektioner, det funkar nog. hoppas inte på några läxor i veckan. för jag vill hinna träna, vara med kompisar och åka slalom. man måste alltid välja bort något när man har läxor, irriterande. jag sitter nu och kollar på skor och lite kläder och sånt, ah shit vad jag vill ha mycket. jag ska avsluta nu, puss.

föresten fick veta att linda och alex kommer till luleå fjärde mars, shit vad man längtar.

aw, saknar er enormt mycket.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida