fredag 9 januari 2009

hejsan har inte bloggat på någon dag nu, förlåt. men jag har inte orkat. men det har inte hänt något alls typ. vi har börjat skolan. gårdagen då: mötte emma vid slutet av min gata kl. tjugo i åtta sen så gick vi till skolan, dagen i skolan var chill, eller dagen. men förmiddagen, vi hade inte några lektioner utan bara typ "lekar" om jag säger så, för att man skulle lära sig dom andras namn. på kvällen såg jag hockey hos angelica sen så traskade jag hem och såg lite av en film, "dark blue" sådär var den. dagen då: mötte då emma på morgonen, i skolan på förmiddagen hade vi som en hel lektion fram till halv elva då vi hade "hål" till tolv. så då tog jag emma, angelica, hannah, sara, sandra och emmelie bussen till stan. jag och sara gick då raka vägen till bikbok för att kolla jeansleggings, dom var snygga men det är inte sånna jag vill ha. irriterande :D. sen mötte vi upp sandra som inte behöver mobil haha och gick till dagoberts och åt macka till lunch då. angelica och emma kom sedan och sen begav vi oss till pontus. då vi kom dit så satte vi igång på en gång, haha lite jobbigt med förstora skor menmen. jag, sandra, emmelie och sara hade en bana. det var roligt att bowla var så länge sedan jag gjorde det. sen efter att vi bowlat klart så gick vi till bussen. (jag emma och emmelie) jag åkte med emmelie hem en sväng och sedan kom mamma och pappa och hämtade mig. men jag orkar inte skriva något mer nu, hejdå :D.




















































0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida