onsdag 7 januari 2009

hej sitter här och deppar. skola imorgon och det vill jag inte. men aja har försökt göra rätt mycket under lovet och det känns som att jag itne varit hemma något typ ensam då alltså. men jag har inte hunnit åka nå slalom under lovet än. jag och emmelie hade tänkt åka idag men då var det förmiddags eller kvällsåk. ikväll är det träning och emmelie ringde typ kring tolv och då somnade jag om till mormor ringde, så vi hann inte åka på dagen + att det då är träning och att det är - 20. ska försöka vara med så gott jag kan ikväll på träning har lite ont i tån då jag går med vanliga skor. men aja ska göra mitt bästa.
imorgon då. det är skola och jag tycker det är onödigt och komma till skolan och vara där fyra timmar och sen gå hem, då hade man ju lika bra kunna få vara hemma en dag till. efter skolan ska jag kanske vara med nathalie och på kvällen spelar luleå borta mot brynäs, kanske kollar på den då. annars vet jag itne vad jag ska göra. det blir kanske något inlägg efter träning eller imorgon efter skolan. men nu ska jag läsa lite bloggar, äta och sen fara till arcus, hejdå :D.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida