onsdag 31 december 2008

hej och godmorgon. sov ju rätt så länge idag jag har sovit ca. 12 timmar i natt så då är man bra utvilad till ikväll. kvällen ser ut så att efter vi har ätit så traskar man till emma och där kommer det nog blir jätte roligt. det blir jag, emma, sandra, angelica, emelie och sara. sen blir det att sova där med. vid tolvslaget blir det väll att gå ner dig vid stranden och det kommer nog helt enkelt blir väldigt bra. men en sak som är jobbigt, det är ju storm. det blåser som bara den. skönt att stå ute haha. vi kommer nog ha en heldel saker att göra. jag kanske bara hinner med ett till inlägg. men om jag inte gör det så passar jag på att önska er ett gott nytt år. men nu ska jag avsluta, hejdå.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida