måndag 29 december 2008

ÅRETS ÄR KLAR.

hej. kvällen tillbringades med angelica emma sara och sandra. först mötte jag sara och sandra sen gick vi till angelica. sara och sandra färgade angelicas hår medans jag och emma hade allt annat för oss. luleå förlorade med tre-ett, ajaj. men iaf då angelicas hår var klart gick jag sara sandra och emma ut, angelica var trött och hade knappt sovit något. vi stannade vid typ, jag vet inte vad jag ska kalla det. men iaf skrattade så jag höll på dö, sara gjorde årets! haha fyfan :D:D. då kom en gubbe och tyckte att det var bra att vi hade roligt, haha. vi pratade om allt möjligt. sen gick jag och emma hem. då jag kom hem satte jag mig här. har pratat med julia och några andra typ. men jag börjar bli trött och har lite ont i huvudet. men jag tror jag ska göra något som jag inte gör ofta, ska nog gå och lägga mig och läsa litegrann. eller om en stund. godnatt (s)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida