torsdag 18 december 2008

hej imorse så åkte jag och emma med pappa till skolan. första lektionen hade vi svenska. sari var sjuk så vi skulle läsa, men vi jag, sara, sandra och emmelie körde stafettskrivning istället. det blev rätt kul, då jag läste för dom andra så skratta jag och då kom tårarna så jag såg knappt vad det stod ^^. fem i nio kom johan in och skulle låsa. då gick vi till idrotten och där satt jag och sara och hade det trevligt medans dom andra hade idrott då. efter idrotten hade vi matte, gjorde provet eftersom att jag var sjuk i tisdags. det gick bättre än jag trott, hade VG och ett poäng ifrån MVG så man får väll vara nöjd. då jag gjort provet var jag tvungen att svara på några frågor och sen gick vi till matsalen. åt ingenting, pyttepanna ligger nog inte på min brasida. efter det gick vi och satt i fiket, pratade lite med mikaela, madde, angelica och rebecca. sen gick vi till ett klassrum där det var mycket folk. hann vara där några minuter innan spanskan började. vi skulle ha en tävling, man fick inte välja grupper själv. så jag var med tom, jimmy och emma fl. vi fick sluta en halv timme tidigare. sen hade vi ingen engelska för sari var då sjuk. så vi slutade halv ett. så jag ringde mamma och hon kom och hämtade mig. då jag kom hem stekte jag varmkorv och åt varmkorv med bröd. nu har jag läst lite bloggar osv. ikväll blir det att se bonde söker fru, det är typ roligt.
morgondagen, vi har innebandyfinalen med klassen mot 7A. jag vill spela! men jag får vara bra hejarklack på sidan. efter det ska vi fika sedan slutar vi tror jag.
nu är det bara sex dagar kvar till julafton och jag längtar faktiskt jättemycket, förra året längtade jag typ inte till det minns jag men nu vill jag bara att det ska gå snabbt. har köpt dom julklappar som jag ska köpa nu, så allt är klart. nu är det bara och vänta. på måndag tror jag att jag ska fara och hjälpa mormor med julmaten. men det är ett problem just nu, jo VART HAR ALL SNÖ TÄNKT TA VÄGEN?, det är ju ingen riktigt jul utan snö, varför? det ska typ vara nollgradit till nyår. jag menar våran gräsmatta har tinat fram lite och det är svinhalkigt. nu är det bara att hoppas på att snön snart kommer. nu ska jag försöka göra om min header, eller vad man nu kallar det. ha en bra dag.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida