lördag 6 december 2008

hej, har kommit hem från stan för inte så jätte länge sedan. for med bussen till stan som gick 13.47, mötte sandra vid smedjan. vi gick på stan då, hm hittade jag något som jag ville ha. jo en tröja, örhängen och ett par brallor, haha. vi träffade även nathalie, nice. sen tog jag bussen som gick hem cirkus fyra. då jag kom hem så gick jag till mitt rum och har inte gjort så mycket efter det. har just ätit kött och potatisgratäng, gissa om jag är mätt? ehm, ja. ikväll blir det nog ingenting speciellt, kanske umgås med vännerna. men nu så ska jag läsa lite andras bloggar.


någon som vet vart dom dära adidaskoftorna finns, den som är svart och har vita armar med silvriga ränder?, förutom på intersport på storheden. ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida