torsdag 27 november 2008

hej kom hem för cirka trettiofem minuter sedan, skönt att bara ha halvdag i skolan. vi har då haft sve/eng och matte. eller vi har haft idrott också men jag var inte med på den idag, eftersom att jag har varit hemma i veckan. på sve/eng så fick vi välja. så jag läste "blåögd" som alla i klassen måste läsa och sen ska vi sammanfatta allting och typ svara på frågor. på idrotten spelade dom innebandy. på matten prata vi om en massa annat, idag så ska lärarna ha ett möte, det är en sjua som ska splittras. jag vill att sju a och sju e ska blandas ihop! då får man ju önska från båda klasserna skulle vara helbra. annars har det inte hänt något annat på skolan. ska väll äta lite lunch snart och sedan kolla igenom noläxan lite också. ikväll blir det nog att fara med sara, sandra, emmelie och angelica till stan, det är kvällöppet. sen vet jag inte, jo det är torsdag är "höök" slut?. om det inte är det så blir det att se det ikväll, får se om det blir något mer inlägg idag, tror faktiskt inte att det kommer hinnas med. men nu ska jag avsluta. (;

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida