tisdag 18 november 2008

hej, idag var jag ledig från skolan. skulle med mamma och pappa till hpda och finland sedan. först for vi till sko punkten, fast dom hade ju bara fula skor. sedan gick vi vidare till ikea där jag köpte en liten pizza. vi gick runt, det vart handlat ett lackbord och en musmatta till datorn. sedan ska jag beställa ett svart skrivbord och en svart och vit, jag vet inte vad det heter men typ hurts eller något sådant. sedan ska jag köpa en ny säng och ett överdrag till min fotölj. men efter att vi var klar på ikea så for vi vidare till finland, där mamma köpte en overall till marcus och jag hittade världens finaste jacka! sedan for vi till rajalla (stavning?) köpte inte något. förlåt julia och ellen att jag inte ringde, hade helt glömt. men nu ska sitter jag på gården ska vara social, hejdå.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida