lördag 8 november 2008

hejsan, ligger här i sängen nu, det blev inte precis att sova ut idag. jag blir galen på att vara förkyld, har typ hostat i en halvtimme och det gör att jag inte kan sova, jag blir galen! för jag är svintrött men då man har vaknat kan man inte somna om och det är jävligt irriterande. berättar lite om kvällen igår. jag for till gården som det var tänkt. det var bara jag och emmelie som for dit, dom andra var ju som sagt på basket och sandra i hpda. vi såg idol dära, kevin och alice är bäst tycker jag. jag har som inte haft några favoriter men det blev så. men nu ska jag gå till köket en sväng. kanske blir något inlägg senare. jo juste! idag ska jag vara med sandra, sara, emmelie, angelica och emma. vi skulle göra något speciellt idag, får se vad vi hittar på. men nu ska jag gå.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida