fredag 7 november 2008

hej, skolan idag började med musik. vi har bytt musiklärare till erik, vet inte riktigt om det är bra eller dåligt. har ju inte haft så mycket musik, men hoppas det blir bra. på musik spelade vi instrument till en "zz top" låt, jag spelade gitarr och piano, vågade inte testa bas för då hade det blivit lite smått pinsamt om jag spelat fel. efter att musiken var klar började vi med no-labb på en gång, vi fick inte labba något idag men nästa vecka ska vi disikera bläckfisk, mussla och fisk typ, usch. efter no-labbet hade vi so i åttio minuter, nu har vi börjat på ett nytt arbete vi ska göra en ny religon. när vi började skolan tyckte jag att carina verkade sur och dum, men hon har faktiskt rätt snäll. sen hade vi hål, åt ris och sedan så hade vi no, forsatte jobba om nässeldjur och tagghudingar, vi kopierade något och det tog svinlänge. men efter no-passet hade vi matteprov, det gick faktiskt bra. efter skolan gick jag emmelie, emma och angelica hem till sara. spelade "med andra ord" hos hon, sedan gick jag och emma hem. har just ätit, ikväll blir det nog gården med emmelie. dom andra ska och se plannja, och basket liksom suger ;/ nu ska jag kolla pixbox lite, sen ska jag dra mig till gården mest troligt, herrå.



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida