fredag 14 november 2008

hejsan, andra mrdagen avklarad. men idag har jag haft jätte kul, jag har skrattat åt det mesta. ni måste bara höra på världens roligaste. sandra tog ett kort med sekvenstagning på emma och det såg ut som att hon kliade sig mellan benen.
jag; haha, har du sett reklamen det finns något medel för dom som hade svamp i underlivet. har du svamp?
emma; ja!
jag; haha fyfan, kantareller eller?
emma; nej, jag gillar campinjonstuvning haha.
jag; hahha så det växer champinjoner (stavning?)
ett tag senare.
emma; åh mina händer luktar surströmming, sandra lukta.
sandra; nej, dom luktar chaminjoner. AAAAH! seriöst.
haha jag har aldrig varit med om något roligare, fefan. sara hade skrattanfall idag då dom skulle redovisa och det var bara för kul. men nu ska jag läsa bloggar sen ska jag dra till bergskolan, vi hörs.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida