tisdag 11 november 2008

hej skoldagen har sett ut så här no, spanska, hål, engelska, hål, idrott och svenska. gör en liten lita.
no; vi fortsatte jobba med djur. vart klar med tagghudingar och framsidan till "boken". ska nu börja fördjupa mig på sjöstjärnor nu.
spanska; vi hade läxförhör, sen så fick vi ny läxa och började jobba med tex. "att spela fotboll".
hål; vi åt och det var krig innan dom öppnade matsalen typ, haha.
engelska; vi gjorde inte så jätte mycket, vanliga.
hål; vi gick till sjuklingen angelica och lämnade läxa :)
idrott; vi spelade rugby och killerboll.
svenska; vi läste hela tiden och emmelie vart frågad av sari, hur mycket har du läst denna lektion?. emmelie bara skrattade och försökte få oss andra att börja, haha :)
efter skolan gick jag sandra sara emmelie och emma hem till sara, trevligt. då jag kom hem så åt jag sen kom emmelie och vi for till gården med sandra. på gården har vi spelat kort och sett tv. mamma kom och hämtade mig och vi for hem, har druckigt ett glas mjölk och ätit en chokladkaka, mums. men nu ska jag läsa bloggar, sedan se tv.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida