söndag 9 november 2008

hej, igårkväll vart det gården med emmelie och sara. vi spelade först picturari (stavning?) med tobbe och uffe, sen så spelade vi lite gh. sen så ville emmelie baka, så vi bakade, vi följde ett recept till muffins med choklad. men det skulle inte vara kakao så det blev vårt egna lilla recept. sen då vi blandat klart allt och satt in det i ugnen så gjorde vi glasyr, rosa och grön. haha det kommer bild i nästa inlägg kanske orkar inte ladda upp nu. sen så tog vi ut dom hedde på glasyren och strösslet, haha det vart svinäckligt. sen så satt vi och pratade ett bra tag. ringde mamma, så slapp jag gå hem. vi skjutsade förbi sara och sedan for vi hem. då jag kom hem var det "isduellen" på stjärnor på is, sen satte jag mig vid datorn. nu på morgonen då jag vaknade fick pappa presenten och sen åt vi frukost, idag kommer mormor, morfar, farmor och farfar vi ska fika hära. men nu ska jag ducha och göra mig klar snart, hejdå.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida