tisdag 25 november 2008

Den/det senaste:

Du åt? en halstablett.
Du drack? mjök.
Du tittade på tv med? pappa och amanda.
Du satt vid datorn med? hjälpte mamma.
Du sov med? jag vet inte om det var hos emelie eller angelica.
Du skrattade med? mamma och pappa.
Du brottades med? jag brukar inte brottas.
Vad ska du göra imorrn? skola och sen kolla på träning.
Vad har du gjort idag? varit hemma.
Va det kul? nja inte speciellt.
Vad vill du ha? mycket.
Vad har du för mkt av? massa småtjaffs.
Är du singel? jepp.
Är du kär? nej.
Vad vill du göra nu? se lite tv tror jag.
Planer till helgen? hockey.
Har du mer en 5 tröjor? ja.
Har du mer en 2 byxor? jo.
Vill du sova nu? nja inte ännu.

denna snodde jag av angelica.
imorgon blir de nog att gå till skolan, på kvällen blir det kasnke att se på komunträning och jag har skjuts och om jag orkar. men nu ska jag vänta på att en asdåligt film slutar, sen ska jag se på tv. hejdå, :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida