lördag 22 november 2008

hejsan, lite om gårdagen. först hade vi musik sen matte, so, no och sist no-labb. matten; vi jobbade bara på som vanligt, hon tog in alla häften i förrgår för att kolla hur vi räknade. haha alla fick typ göra om, men jag hade tur så jag behövde bara lägga till s och v, alltså sträcka och hastighet på typ fyra tal. so; vi redovisade religonerna som vi gjort, sen så lyssnade vi då carina läste i typ en timme, jobbigt. höll typ seriöst på att somna. efter det gick vi och åt, bläbläblä typ kebabpanna. no; vi gjorde klart om nässeldjur och tagghudingar, som ska redovisas på tisdag. no-labb vi disikerade bläckfisk, fefan vad jag hade kvälningar. haha och sen stack jag in en kniv i öga på den, då kom det någon stråle som bara började spruta, haha det sprutade på sandras arm, hon bara skrev haha fyfan. efter skolan gick jag till kristo, eller ja vi var tvungen att hämta henne lillasyster. då vi kom dit spelade vi typ yatsy och inget annat. mamma och pappa kom och hämtade mig, vi for hem och åt middag, grillkorv och pommesfrites. efter det så gick jag med hunden, eller nej det var kanske före. men såg på någon film med amanda och sedan var det idol, anna, alice och kevin är helt bra. sen såg jag singing bee, efter det var det idol igen. anna åkte ut, seriöst vad dåligt. johan är så kass! efter idol minns jag inte vad jag gjorde, jo såg eftersnacket typ. idag blir det hockey, luleå-brynäs. efter hockeyn ska jag hem och vara barnvakt åt marcus och matilda, men dom går ju och lägger sig vid åtta så det blir nog rätt lungt. imorgon har syster cup i hallen, så ska väl dit och se en eller två matcher, hörde pappa skulle sitta i sekitariatet. men nu ska jag försöka göra om min header (stavning?). hejdå.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida