onsdag 19 november 2008

hej, sitter just nu i bildsalen. onsdagar i skolan är helt chillt. nu på morgonen har vi haft no och so. först hade vi no, vi gjorde typ ingenting. jag kan inte göra något förens emmelie är klar med renskrivningen så det är bara skönt. ritade lite och sen så skrev jag en fråga. sen hade vi so, vi fortsatte med samma arbete. vi är snart klar, det var lite kul, carina tyckte det vi skrivit var så gulligt, hahah. om tio minuter har vi slöjd, hoppas jag hinner klart med min väska idag, men det är irriterande, man får aldrig hjälp! och det är svinsvårt att sy ihop botten. sen efter svenskan som är efter slöjden så ska jag emmelie, emma, sandra och jag tror sara ska med till angelica. sen blir det att fara hem och äta, och sen ska vi till scandic ikväll med fotbollslaget och rensa en hel våning på massor av möbler. sen ska vi sälja det och vi får alla pengar. så det blir nog roligt, möblerna är ändå bara två år gammla, så det är nog rätt fräscha (stavning?). men nu ska jag dra hejdå!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida