onsdag 26 november 2008

godmorgon. det blev att stanna hemma yttligare en dag, det är kanske inte så smart att gå till skolan och smitta andra. så jag stannade hemma idag. imorgon blir det att gå till skolan, vi slutar klockan 12 tror jag det var. efter skolan vet jag inte vad det blir att göra. på kvällen möter luleå hm, jag tror det var modo. har kollat på pixbox på en massa minnen och seriöst vad minnen man har. jag saknar sommaren tvåtusensju massor. ska snart ta mig något att äta sen blir det att kolla igen frågorna i nogrejset som är till på fredag och sen blir det att ligga framför tvn. jag har inte nå feber eller ont i öronen nå mer och det är jag glad för, jag går på bättringsvägar men nu ska jag gå och äta och sen se tv. :)




0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida