onsdag 26 november 2008

nu är vintern här och det blir bara allt närmare jul, jag längtar jätte mycket. har nyss julpysslat lite med marcus och matilda, hade inte något annat för mig. på fredag så ska jag baka pepparkakor. nu lyssnar jag på lite julmusik, helt mysigt. folk har börjat ta fram julstjärnor och pynta i fönsterna ett till exempel på att jul verkligen är nära. på söndag är det skyltsöndag, asså tiden går så snabbt. så det blir nog att fara en sväng till stan på söndag. imorgon så blir det att fara till skolan, vi slutar typ tolv. jag ska inte vara med på idrotten imorgon, för jag har så ont i halsen, men vi har iaf väl svenska eller engelska och så har i matte innan vi slutar. tror inte jag äter i skolan, man kan ju lika bra äta hemma och det är nog godare att äta hemma än i skolan. efter skolan så ska jag hem och sen vet jag inte på kvällen är det ju hockey, fast ska inte gå tror jag. kanske besöker gården en sväng eller något. men jag ska inte skriva något mer, hejs.

















0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida