måndag 1 december 2008

hejhej. dagen har inte varit så speciell. mentorssak på morgonen, vi fick veta att det är helt säkert att det är 7C som ska splittras, fattar att dom är jätte irriterade. sen hade vi so, jag målade bara blå målarfärg på ett papper, haha. sen hade vi matte, har ett tal kvar sen är jag klar med detta kapitel, det har varit rätt jobbigt med detta kapitel för att man har varit tvungen att rita diagram hela tiden. sen hade vi lunch, det var korvstroganoff (stavning?) och ris. sen så fick vi veta att en i 7F varit och hoppat i snöhögar och fått upp en järnstång rätt i magen, så han hade typ förstört tarmar och shit, usch. sen hade vi bild, skulle blanda färger. efter det var det hälsa, helena var inte där! haha så vi hade vikarie. vi gick typ en sväng sen gick jag sara angelica och emma hem till angelica, där såg vi en film, den var rätt bra. sen vid fem gick jag hem, åt middag och sen tränade jag på engelskan. det var lätt den här gången, lärde mig på en gång. annars brukar det typ ta ett år. sen har jag sett sjukhuset och nu ser jag färjan. dom är typ dum i skallen i färjan haha. imorgon är det väl inte något speciellt, ska vara med på idrotten imorgon, skönt har varit sjuk länge nu tycker jag. på kvällen ska jag på träning i arcus. men nu ska jag göra något annat, ha det bra.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida