söndag 30 november 2008

hej. vaknade för en liten stund sedan, gick och la mig efter ett nån gång igår tror jag. ja kvällen var väl rätt så trevlig. somnade några minuter i soffan, då mamma och pappa kom vaknade jag så då gick jag och bäddade med nya sängkläder i sängen och så. men det tog ett bra tag innan jag somnade. idag blir det att fara till stan, ska nog gå på dom "seriösa" affärerna. men jag kanske kikar lite på skyltsöndan med. ska höra om några andra ska in till stan idag, isf kanske jag går med dom på stan. ikväll blir det väl ingenting speciellt, "sanningens ögonblick" på tv, wie. det är typ bra, haha men folk är så sär. ja, och imorgon är det skola. seriöst jag blir galen på helena om vi måste gå imorn på hälsan, hon gjorde så att jag blev sjuk sist och jag är fortfarande förkyld, haha ne ska inte skylla på hon menmen. ska nog ta mig lite frukost och sedan göra mig klar. men nu har jag ingenting mer att skriva, hejrå.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida