tisdag 2 december 2008

hej. imorse vaknade jag kring tio i sju. duschade sedan hann jag äta frukost efter det vart det julkalendern. haha jag är barnslig, i know. men jag gillar den inte så mycket, jag menar det är ingen snö och dom är aldrig ut bara inne i ett parkeringshus, nog för att det bara varit två gånger men ändå. sen mötte jag emma kvart i åtta vid min gatas slut. vi gick då till skolan. först på morgonen hade vi no, vi typ bara lyssnade. huimin älskar typ att prata, hon pratar typ jämt hela lektioner, jobbigt. sen hade vi spanska, vi fick skriva om våran idol. jag har inte någon idol så jag tog marta, för att hon är helt bäst på fotboll. efter spanskan hade vi hål då gick vi till biblioteket och läste och hade det trevligt, det var jag sandra sara madde och emmelie. jag sara sandra och madde läste barnböcker, haha. sen gick vi och åt, fusilligratäng. sen hade vi engelska, hade muntligt förhör och det gick fatiskt bra. efter engelskan hade vi ett till hål, då gick vi till musiken och spelade och hörde på då sandra och hennes gäng spelade, haha duktiga var dom. sen hade vi idrott. 7A mot 7E, vi tränade bara inför "turneringen" som är på tisdag efter lunchen typ. vi har bestämmt att vi ska klä ut oss till troll alltså alla i klassen, haha sött ^^. efter idrotten så hade vi svenska, jag renskrivde bara en text, så det var rätt chillt. efter skolan gick jag hem och har ätit lite och suttit hära då. mamma och pappa kommer snart hem tror jag, dom har typ varit på stan så då blir det middag, eller kanske kring fem. det blir ingen träning ikväll, på idrotten fick jag kramp i foten och nu har jag ont igen, åh. det kanske blir hockey, hoppas det finns sittplatser och pappa fått en biljett till mig. men nu ska jag läsa lite andra bloggar, ha det bra.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida