onsdag 3 december 2008

hej, skoldagen idag har inte varit jobbig alls. först på morgonen så hade vi no, vi lyssnade som vanligt och hann svara på lite frågor. vi hade so efter det, först lyssnade vi då carina läste barnbibeln, seriöst ;o. sen skulle man fixa klart någon sak med massor av historiagrejer, då satt jag och sandra och pratade hela tiden. efter det hade vi ett hål på en timme och femtio minuter tror jag det var. vi typ gick till matsalen, jag åt inte något. det var fisksoppa, blä. sen gick vi runt lite och hade det bara trevligt. efter hålet hade vi slöjd, då hann jag klart med min väska typ. sen hade vi svenska, då skrev jag om boken som alla i klassen läst om, "blå ögd". sen gick jag hem och jag har varit i mitt rum sen jag kom hem, haha. ska göra sex stycken tal i matten. seriöst jag hittade en jättefin dator på internet, en röd bärbar. men nu ska jag äta, hejdå.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida