måndag 8 december 2008

hej. skoldagen då, mentor; vi pratade om innebandyturneringen som vi ska ha imorgon. vi bestämde förra veckan att vi skulle vara troll, vet inte vad jag ska ha på mig. men man kan ju ta med lite av varje och se vad dom andra har på sig. 7A har snott våran ide, haha. vi skulle vara troll med tuperat (stavning?) hår och leggings och stora tröjor, nu ska dom också ha det så, men ajja. so; vi lyssnade på då carina läste bibeln typ ;o. matte; vi fortsatte jobba som vanligt. hål; vi gjorde typ ingenting alls. spanska; pluggade lite till provet och så. sen var det tjugofem minuter tills bilden började, köpte en macka och sedan gick vi till bildsalen. det var öppet där, sara och emmelie satt vid datorerna och jag å hannah pratade litegrann. sen på bilden fortsatte vi med "färgblandningar", det är typ roligt. sen efter bilden var det då hälsa ;o. man kan ju gissa sig till att vi fick gå, helena älskar ju det. efter hälsan hämtade jag spanskan i skåpet, gick upp till dagiset och åkte bil hem. har plockat ut kläderna ut garderoben och plugga lite spanska. nu sitter jag och kollar på city akuten, väntar på att prison break ska börja. sen blir det att sova. men nu ska jag kolla lite bloggar å sånt. hejdå.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida