fredag 26 december 2008

hej skriver nu om hela julen så får ni bilder i ett annat inlägg.
julafton: ja dagen började med att jag fick tre stora paket, det var en dator. jag var jätteglad, för min var ju trasig. sen åt vi frukost. jag duschade och gjorde mig klar osv. sen for vi till mormor och morfar. först gjorde jag typ inte något sen vart det att titta på lite kalle anka och sen kom kusinerna. vi åt och sen kom tomten. jag fick:
- smink.
- kläder.
- pengar.
- väckarklocka.
- svart sängöverkast och två silvriga kuddar.
- en skål med godis.
- tre stycken böcker.
- presentkort.
minns inte något mer. men det var iaf en lyckad julafton! :D. senare på kvällen gjorde vi inte så mycket. då jag kom hem spelade jag och lite så.
juldagen: dagen gjorde jag inte något alls på men på kvällen var jag med emma angelica och emmelie. mycket trevligt.
annandagen: ätit lunch/middag hos farmor och farfar och sen har jag varit på stan med sandra och emmelie typ en timme. köpte skor och en tröja men statsbesöket fortsätter imorgon. haha då ska jag in till stan igen och fortsätta shoppa. det är rätt kul, vill ha mycket nya saker. så det blir att shoppa vidare imorgon. ska höra om sandra ska med, hon har bra sak så hon kan man fråga om råd, haha ;*. men imorgon då ska mitt internet fixas till nya datorn så då lägger jag in bilderna från den datorn. men nu ska jag fortsätta hålla på luleå.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida