fredag 19 december 2008

hej. dagen har varit lugn idag. på morgonen mötte jag emma uppe vid parkeringen och gick med hon till hallen. där var sara, sandra och angelica plus några till. finalen gick inte så bra för oss, vi förlorade tre-ett. efter den matchen var klar såg vi på basket och volleybollfinalerna. sen mötte lärarna vinnarna i volleybollfinalen. då den var slut gick vi och satte oss utanför matsalen eller ja där på en bänk. där väntade jag tills nathalie, sanna och jenny kom. haha, sanna var typ övertrött. men duktig var hon på att sjunga :). sen gick vi till matsalen, åt gröt och lite julskinka. kören och lärarna sjöng lite julsånger och så. sen gick vi tillbaka till skolan. åttorna hade fått betyg, alla vart helt till sig haha. sen träffades vi i klassrummet och sedan gick vi och hämtade dom eleverna som skulle börja i våran klass. dom hette adelina, rebecca, petter, niklas, joakim, jeff, oliver, robin och anton. vi fikade muffins och någon kladdkaka med havregrejs som huimin hade bakat och drack saft. efter skolan åkte jag och emmelie med pappa, han skjutsade oss till emmelie. för jag orkade inte gå. då vi kom till emmelie fick jag se hennes rum. sen spelade vi "kampen om luleå", jag tror det hette så. vi spelade den äldre versionen. sen så kom mamma o pappa och hämtade mig, vi for till mormor och sedan hem. har ätit middag och så. ikväll blir det att fara till angelica med vänninorna. men nu ska jag avsluta, ha det bäst. men nu ska jag ringa till angelica.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida