tisdag 23 december 2008

hej, dan före dopparedan idag. jag har blivit sjuk och det är blä, hoppas att jag hinner bli frisk till imorgon så att jag kan vara med och fira jul hos mormor och morfar. men nu är julstämningen tillbaka, snöat har det gjort. det kommer nog bli en bra jul bara jag blir frisk. det blir väll att fara till mormor och morfar kring två sen äta och se kalleanka tip, haha.
kan berätta lite om gårdagen. på morgonen passade jag marcus och matilda medans mamma och amanda var hos tandläkaren. sen tog jag, emma och emmelie bussen till stan typ sjutton minuter över tolv. då vi kom dit gick vi en sväng i smedjan. efter det gick vi till björnen sover och fikade. emma och emmelie åt sånt dära bröd och jag åt glass, haha kände mig som ett litet barn. sara och sandra kom sedan och vi traskade vidare. köpte julklappar till mamma, pappa, amanda, marcus och matilda. sen då vi var klar gick vi och satte oss på blå gåsen och väntade på bussen och sandra haha fyfan stackarn. sen då jag kom hem åt jag middag och såg på tv och sånt på kvällen. det blir nog inte något inlägg imorgon så jag vill passa på att önska er alla en riktigt god jul! ha det bra.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida