lördag 20 december 2008

hejhej. kvällen igår tillbringades med sanna, jenny, angelica, emmelie och emma. mycket trevlig kväll. angelica ringde mig typ vid kvart över sju, väntade på att pappa skulle komma hem. då han kom hem skjutsade mamma mig till angelica. jag ångrar nästan att jag inte tog kryckorna för har rätt ont idag, men äh det är redan gjort så. vi såg på film, haha. har sett den en gång tidigare hos angelica, haha den var lite skoj. det var typ FF hos angelica haha, hennes bror hade en massa kompisar och vi var sju. ja vad gjorde vi mer? typ inte något alls. mamma kom och hämtade mig innan elva nån gång. då jag kom hem åt jag lite godis och såg på tv.
vaknade vid kvart över elva idag, men var ändå dödstrött. sitter nu här i min säng med datorn framför mig, har lite julstämning med tända ljus och musik. men kollar jag ut ser jag gräsmattan och då är det inte lika mysigt med jul nå mer. hoppas verkligen att det kommer ett lager med snö. idag vet jag inte vad jag ska hitta på. bara ta det rätt lungt tror jag, ska kolla upp när hockeyn börjar och se på den. det är typ inte något bra på teven ikväll så det blir väll att göra någe annat. har lite och göra så snodde nå grejs från julia.

Favorit:
Film: blood diamond, tror jag.
Tv-program: hm, har faktiskt inte något just nu.
Mat: ah svårt, men kyckling och ris ligger nog på topp.
Godis: tuggisar.
Färg: svart och vit typ.
Dag: lördagar.
Siffra: svårt mellan 17 och 2, men 17 tror jag.
Sport: fotboll (y).
Årstid: sommar eller vinter, men tror nog att sommar är snäppet bättre.
Hemsida: har inte någon.
Musik: gillar det mesta.

Har du:
Ätit en mask: ne, haha.
Hatat någon som du egentligen älskar: aa.
Saknat någon som inte lever: jo.
Önskat att du inte syntes: ja nån gång har väll det hänt.
Dissat någon: mm.
Har du önskat att en person som lever inte fanns: ja.
Sett en regnbåge: ja, det tror jag nog dom flesta gjort.
Badat då det regnat: yesbox.
Ätit mjukglass: jao.
Sett en stjärna: ja.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida