tisdag 30 december 2008

hej, är på bra humör idag känns det som :D. till dagen då, tog bussen in till stan. emmelie hoppa också på bussen vi gick till diva och jag köpte mössan jag ville ha, jag gillar den. den kanske inte passar helt bäst till min jacka men aja :). sen gick jag till frisören, klippte luggen. vart inte speciellt nöjd ser typ ut som en tant. men det duger jag vänjer mig, jag är aldrig nöjd i början då jag har klippt mig så ja. sen så gick vi till take away. fikade sån där hård chokladkaka med socker på för sex kroner det var billigt och drack en portello, emma och emmelie åt som vanligt blä haha. sen gick vi vidare, emma och emmelie testade koftor och jag kollade på. sen kom sara och sandra vi gick vidare. köpte strumpbyxor istället för leggings för jag menar det blir typ samma sak haha. sen gick vi till willys handlade lite till imorgon och sen vidare till hemmakväll. emmelies mamma kom och jag fick åka hem med dom. så nu är jag hemma och jag har knappt gjort något. sitter och lyssnar på sofijah, det var längesen. när jag lyssnar på det börjar jag tänka på sommaren O7, den sommaren slår allt. men nu ska jag avsluta, ska äta nu hejdå.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida