måndag 29 december 2008

hej. sitter här med emmelie och käkar lite popcorn och dricker cola. idag har det varit trevligt. först vid elva väckte mamma mig, för jag skulle ju till stan. så jag klev upp och gjorde mig klar sen åkte jag in till stan. mötte emmelie och hennes lillasyster. åh shit så lika dom var. gick med dom en liten stund och sedan gick jag till smedjan där dom redan hade varit och sen mötte jag alla tjejer och vi gick vidare. men iaf hörde lite av danny han är inte så bra :). emmelie åkte hem och vi gick till angelicas mammas jobb och emma åt och hahahhahha angelicas mamma: emma äter du bara sallad?
emma: ja, haha.
angelicas mamma: du är en kanin!
hahahahhahahahhahahhahahahahahha! :D det var det roligast som jag hört idag. sen iaf stod vi i en och en halv timme och höll platserna för att se kevin, alice och robin. sen då det väl börjat så vart det jättevarmt. men iaf robin var lätt bäst! sen så väntade jag på bussen och åkte hem. pappa hade gjort pizza, gott. sen har kvällen då tillbringats med emmelie.
imorgon blir det stan, ska klippa luggen och köpa en divamössa och leggings. men nu ska jag avsluta. ha det bäst, hejdå.
HAN ÄR KUNG!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida