torsdag 1 januari 2009

alltså shit det är 2OO9. år 2OO8 har gått svin fort och det känns som att man inte gjort något. man har spelat uff, varit i spanien och varit med vännerna typ. alltså inget sånt här lite mer speciellt, det har bara gått undan tycker jag. fast det har iaf varit ett bra år. men till nyårsafton då. på dagen hände inget speciellt alls, satt framför datorn i pyamas och fleecetröja. sen duschade jag, blåste och plattade håret och fixade mig lite. sen åt vi det var något kött och potatisgratäng, mums. vid åtta hämtade vi emmelie och sen for vi till emma. där pratade vi ett tag innan sara, sandra och angelica kom. dom kom kring nio typ. då satt vi i emmas rum ett tag. sen gick vi och skrek singstar haha. vid tjugo över elva gick vi till angelica och sen till båthamnen då vi skulle se fyverkerierna från staden, det är helt fint. sen så gick vi till angelica värmde oss lite och lämnade glas. sen traskade vi hem till emma. där satte vi oss i emmas rum och hade bara så roligt. det har inte varit så himla kul på jättelänge. gud vad jag skrattade. aja orkar inte berätta något mer om vad vi gjorde. vi somnade kring åtta på morgonen och sov till två typ. vid tre kom sandras mamma och då fick jag skjuts med dom hem, då jag kom hem var jag helt slut. har inte gjort något alls. har nyligen kommit in, har varit ute med hunden. skönt med frisk luft. men jag avslutar detta inlägg med några bilder, har inte fått några speciellt bra men spela roll och sandra har tagit på raketerna, men hejdå :D.

























0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida