fredag 16 januari 2009

hej, skola idag då. det var så fruktansvärt trist så åh jag dör. hatar fredagar mest av allt, vi har typ bara huimin. men till dan då, musiken var rätt kul. no-labb skulle vi bara exprimentera typ om jag säger så. so i åttio minuter, såg film och skrev så man fick kramp i handen typ. no, ja du jobbar vi och vatten. matte, då var jag bara med halva lektionen som tur var. men då jobbar vi med skala. efter skolan for jag och pappa till sunderbyn. sedan har vi varit hos farmor och farfar, farmor fyllde år igår så vi for dit och firade henne idag. sen gick jag, mamma och matilda till coop och handlade och pappa kom och hämtade upp oss. sedan vidare hem, har nu kollat på tv, let's dance. laila bagge är bäst, fast venne om jag håller på hon. jag kommer nog inte vara så bra på att följa det så jao, det spelar ingen roll. imorgon då, det kanske blir hockey jag får se om jag ids. sen på kvällen kasnke man hittar på något, får se. ska läsa lite bloggar, kolla pixbox och sånt sen ska jag se någon film och sedan kasnke en sväng till datorn och sen godnatt. men nu pallar jag inte skriva något mer, hejdå.








0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida