måndag 12 januari 2009

hejsan tänkte berätta lite om dan som vart. mötte då emma tjugo i och då vi kom till skolan var vi lite sociala med madde och angelica, saknar att inte dom går i våran klass fortfarande. haha deras humor slår allt. men jag gör en liten lista överdagen.
mentor: vi bara pratade litegrann om veckan som kommer typ.
so: vi började jobba om lag och rätter. haha och en ny i klassen frågade om allt, det var typ kul.
matte: vi jobbade och sandra berättade då att en mm var en mm, och jag skrattade så jag höll på avlida.
på lunchen gjorde vi inte något alls.
spanska: vi fick fem minuter på oss att plugga in dom flesta djuren och sedan förhör på det.
bild: vi hade våran nya lärare, stig. lite läskig och så men jaja. vi började med något grejs och precis då gick brandlarmet så då var vi tvungen att gå ut och eftersom att folk tkr det är svinkul så slutade våran bild.
hälsa: gissa? haha (a)
sen efter skolan har jag inte gjort så mycket, kuinen har varit förbi så har pratat lite med hon och så. nu sitter jag och är social med julia, haha roligast eller vad? (a). men har även kollat lite kläder och sånt, vill ha väldigt mycket! men nu avslutar jag, hejdå.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida