tisdag 13 januari 2009

hej, dagen har varit lång. skola, träning, mat och ska snart gå och duscha sen hockey. det har varit ändå rätt roligt i skolan idag och igår även fast vi har haft vanliga lektioner, vi har roat oss bra, mycket bra haha. alltså nu pratar jag inte om att jobba utan mina kompisar har då hållt igång som vanligt, haha. lite om skoldagen då.
no; vi fortsatte jobba om atomer och tjafs, tråkigt värre.
spanska; vi fick tillbaka våra "förhör", hade ett fel. det gick bättre än vad jag trott menmen, sen fick vi rita som ett djur av tre olika. så jag gjorde en blandras mellan kossa, gris och älg, haha.
hål; jag var lite social med hannah, emma och mikaela och hörde några från 7E's "redovisa" tonarter, shit vad bra alltså, not! :) sen gick jag hannah, sara och sandra och åt.
svenska; vi typ skrev en kortfattad kriminalberättelse.
hål; emma åt och jag och angelica tittade på haha. sen hallen nästa.
idrott; vi pratade om hur terminen skulle se ut och lekte boll lekar typ, haha.
svenska; vi bara läste, började läsa "pojken som kallades det" en gång till det är så jävla bra så det är inte sant.
efter skolan gick jag men rask takt hem åt lite och sedan träning i arcus. gick väll rätt bra och det var roligt, till jag var tvungen att avbryta. men efter träning for vi hem, har ätit och nu ska jag ta en varm dusch, herrå.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida