tisdag 13 januari 2009

hej, tre poäng för luleå (y). har suttit och sett lite eftersnack, haha det är typ roligt.
jag har då inte gjort så mycket sen det senaste inlägget. men jag måste berätta en sak. vi satt och läste barnböcker idag på biblioteket som vanligt, haha. och det var en historia som var grymt bra.
så här gick den;
det var en gång tre stycken flugor som skulle tävla om vem som kunde suga i sig mest blod.
den första flugan började, han kom tillbaks efter tio minuter med en droppe blod i munnen.
-vart har du varit? frågade dom andra.
-jag for till en familj därborta, och sög blod ur alla.
då började nästa fluga flyga och kom tillbaka efter tio minuter med hela munnen full i blod.
-vart har du varit? frågade dom andra.
-jag for till skolan där borta och sög blod från en hel klass.
då for den tredje flugan iväg och kom tillbaka efter tio minuter med hela ansiktet fullt i blod.
-vart har du varit? frågade dom andra.
-jag for dit bort till muren, ser ni den?
-ja, svarade ettan och tvåan.
-men det gjorde inte jag svarade den tredje.
hahahaha, nu ska jag se lite tv, sen läsa och sedan sova, godnatt!


1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

FLUGOR SUGER INTE BLOD FFS!

tisdag, januari 13, 2009  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida