fredag 20 februari 2009

rolig kväll alltså.

hej min dag har varit chill, väldigt chill. har inte gjort något alls typ. klockan halv sex åkte jag till chatta och mötte angelica och emmelie, sen kom sandra. vi åt dära och lite sånt, hemskt det var då emmelie och angelica gick på konsum och sandra inte kommit. men iaf sen gick vi till sara, läskigt haha. då vi kom dit så spelade vi rappakalja (stavningen?), det är typ roligt haha. sen så kom emma och mikaela typ, vi såg let's dance och skrattade och skrämmde ihjäl varandra typ haha. men kvällen var hur kul som helst och nu är jag slut, trött så jag bara vill sova. imorgon blir det hockey för mig luleå möter hv tror jag. men jag ska inte skriva mycket mer, hejdå.






haha kolla. bilden ovan och nedanför.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida