måndag 16 februari 2009

luleå-rögle.

hej. har börjat fundera på bloggpaus, det är typ inte ens roligt att skriva blogg, egentligen bara jobbigt. men månaden ut iaf sen får vi se. dagen då, vi började med mentor. sen so, då fick jag gå till skolsystern för sån hära "väga,mäta" kontroll. jag har iaf växt cirkus två och en halv cm sen jag mätte mig i somras. haha fast det kanske inte är så mycket, men hon sa att hon trodde jag skulle bli 165-170 typ. sen efter det var det matte, som vanligt pratade hon igenom hela lektionen. sen lunch. sen spanska, pluggade till provet som är på torsdag. sen bild, vart klar med "familjebilden" och nu ska jag göra varningskylt haha. men om ni har något förslag vad jag ska varna för så skriv gärna en kommentar? (a). men sen var det ingen hälsa så jag slutade klockan två idag, skönt. nu ska jag faktiskt plugga engelska och läsa igenom ett kapitel i no-boken. men har typ tjugo glosor i engelska så inte så värst farligt. men ikväll blir det eventuellt hockey, luleå-rögle. men nu ska jag sätta igång med pluggandet, så jag slipper dom hära läxorna, herrå.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida