söndag 15 februari 2009

lycka.

hej, idag är jag glad. helgen har varit hur bra som helst. förutom kvällen igår så vann luleå med fyra-noll, det hjälpte inte men bra ändå, sverige tog guld i skidskytte idag och nu så inför andra åket i slalom ligger en svensk tvåa. men kvällen igår vart mycket lyckad som jag trott. vi for till macdonalds och åt. sen gick vi till kvantum och sedan till busshållsplatsen. där vart det lite snöhögsklättrande haha. sen tog vi bussen till bergnäset och då gick vi till angelica, eller typ sprang haha. såg melodifestivalen dära. jag tycker inte att det är speciellt bra men det är typ ett måste att se på det. sen efter det så började jag dra mig hem. gjorde inte så mycket. men kan säga att så mycket jag skrattade igår har jag inte skratta på länge, jag vart typ trött av allt skratt haha. dom andra håller nog med mig. nu idag har jag bara suttit framför tv:n, har hunnit vara ute med hunden en sväng också. vid två ska pappa, marcus och matilda och jag fara till farmor och farfar. pappa ska tvätta sin jacka i någon grej dära. la ju inte några bilder i inlägget innan från kvällen. men nu ska jag äta litegrann, hejdå.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida