fredag 13 februari 2009

sommaren nollsju kommer jag alltid minnas.

hej, just nu sitter jag har och kollar på bilder från munkviken och sommaren tvåtusensju. om man tänker tillbaka var det bra tider. girlpower - sara elin sandra emma angelica jakob joel jonas och august. seriöst det är något jag saknar, vi var typ jämt med varandra. vi höll till på massa ställen - under bron, bv och trollis osv. fast nu är vi aldrig mer med dom killarna. jag minns då vi gick in till stan typ - 25 och åt en glass på mcdonalds, då vi satt under bron och skrattade åt jonas och jakob och framförallt en av kvällarna på bv, jag vet inte vad som gjorde den bra. men shit, ingen dag slår den. men iaf till dagen. det har inte varit en lika jobbig fredag som jag trodde. först på morgonen så hade vi ingen musik, helena var sjuk för tredje gången på fyra veckor. men nu vet jag varför, och det är sjukt. sen no, vi höll typ på att exprimentera haha. sen so, vi fick tillbaka proven. fick vg och jag är nöjd. trodde inte det skulle gå så bra, men iaf vi gjorde lite annat också. sen lunch. no var då nästa lektion sen, gjorde typ ingenting alls. sen matte, prov. det känns som att det gick okej. sen gick jag till daigset och åkte bil hem. då jag kom hem kollade jag igenom lite av repetitionen från spanskan, har prov på torsdag. men jag tror det kommer gå bra. sen har jag då suttit vid datorn ett bra tag. ikväll blir det tv, en chillkväll för att ladda till morgondagen. då skare festas, nej jag skoja. men nu ska jag faktiskt kolla om maten är klar. det blir säkert något inlägg ikväll om jag har lust och orkar. /elin.


aw, saknar.


sara sandra emma sanna jenny nathalie jonas jakob jag. sommaren nollsju.


imorgon ska jag och mina vänner "fira" det, hihi.

tycker det är sämst att det bara finns på mjökudden.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida