måndag 9 februari 2009

störda frågor.

hej på er. dagen har varit jobbig, har varit så trött. började med mentor idag, var tvungen att fylla i några papper, typ störda frågor haha. sen hade vi so, en i klassens mamma kom och berättade lite om brott och sånt, om något hemskt på hertsön som jag inte alls visste något om. har aldrig hört det och hertsön är typ tio minuter bort. sen matte, huimin hade typ genomgång hela lektionen. sen hål, vi åt och typ ingenting annat. sen spanska, hm skrev om hur vårat rum såg ut och lite sånt. bild, fortsatte på det gamla, alltså jag vill verkligen inte ha stig han är läskig ;o. sen hälsa, vi gick. usch så kallt det var, men en halvtimme tidigare fick vi sluta. nu sitter jag och pluggar so, jättekul. not. ikväll blir det nog bara att sitta vid datorn och ta det lungt. måste vila upp mig lite inför morgondagen. då ska jag på boxning på inpuls, jag är pepp som fan! :D sen slutar vi skolan klockan 11.30, då blir det att fara hem. har träning i arcushallen klockan klockan fyra, det känns som att det var länge sedan jag spelade fotboll men det är typ inte det. men det blir nog roligt, efter träningen blir det nog att fara hem. men nu ska jag plugga lite till, hejdå.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida