tisdag 10 februari 2009

gult vitt och svart.

hej. dagen har verkligen varit chill. skulle vara i skolan klockan nio och första lektionen var halv elva. så jag, sara, sandra och angelica promenerade in till stan, då vi var framme på inpuls så bytte vi om och sånt. vi hade då valt att ha "boxning" så vi hade typ lite styrkeaktigt och man boxades mot stora "kuddar". det var jobbigare än jag trodde, men grymt roligt måste jag säga. då vet man vad man ska ta i första val nästa gång, haha. om det inte blir backen då. klockan halv tolv slutade passet. och jag tog bussen hem. hade en ända lektion, haha på en timme. det är chill haha. då jag kom hem så duschade jag snabbt, åt lite nudlar och sedan åkte jag och mamma till storheden. där mötte vi pappa som varit på något möte. vi letade joggingskor till mig, men det var inte det lättaste kan jag säga. men iaf har fått lite nya kläder, tre par linnen (ljust gult, vitt och svart.) och en randig tröja. jag vet inte vad det är för fel på hm's linnen, kvallan suger iaf. då jag kom hem så bytte jag om. sen fotbollsträning i arcus, fick lite kramp men annars gick det bra. sen efter träningen vart det hem och äta, duscha. sen kom jenny och peter förbi en sväng. så var lite social, tror jag kan so:n nu. men jag orkar inte skriva något mer, herrå.

glömde säga att pappa köpt en webbkamera och grattis mikaela, du är fjortis nu! :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida