måndag 9 februari 2009

haha sandra.

hej, ikväll har jag bara pluggat och suttit vid datorn typ. kan nog det mesta till so:n nu och det känns bra. sitter nu och pratar med sandra, jag tror inte att det är speciellt många som fattar våran kassa humor men så länge jag tycker det är roligt, så är det lungt. mamma beställde en kofta åt mig från hm, tog ljusrosa tyckte den var fin. det blir nog bra till sommaren. det känns som en evighet kvar dit, men tiden går snabbare än man tror. det är typ nionde idag tror jag och imorgon fyller mikaela fjortis haha. hon verkar inte se fram emot det. men nu ska jag andras bloggar, föresten kom jag och sara fram till att vi är rätt nördiga vi läser en massa bloggar. jag läser typ 20-25 per dag, nördigt värre haha. men nu ska inte skriva mer, utan ska ladda för boxning haha hejdå.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida