lördag 14 februari 2009

test.

Nämn någon som gjorde dig glad igår: mina vänner.
Vad gjorde du kl 8 i morse: tog på mig fotbollskläder.
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: satt vid datorn.
Det sista du sa högt: ge dig.
Vad var det senaste du köpte: hm, det var typ chinos.
Vad är det för färg på din ytterdörr: vit.
Vad är det för väder hos dig just nu: det är kallt och snöar litegrann.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja, eller det beror på.
Sover du tungt: nej, vaknar för minst lilla.
Drömmer du mycket: jadå.
Mardrömmar: typ aldrig.
Vilket ämne är roligast i skolan: idrott.
Trivs du med ditt jobb: jag har inget jobb.
Favoritklädsel: chinos eller jeans, linne eller t-shirt och kofta.
Favoritlåt just nu: gavin degraw - i don't want to be.
Vad ser du om du tittar åt höger: garderob, fåtölj, litet bord och hylla.
Vad gör dig glad just nu: roligt folk, som jag pratar med.
Vad ska du göra härnäst: se lite tv.
Höger- eller vänsterhänt: höger.
Humör just nu: glad.
Klädsel just nu: chinos, linne och kofta.
Musik just nu: gavin degraw - i don't want to be.
Sommarplaner 2009: ska spela uff, psg och sen ska jag med vännerna ner till umeå.
Hur många kuddar sover du med: en.
Spelar du nåt instrument: nepp.
Morgon- eller nattmänniska: natt måste jag nog säga.
Vilka är viktigast för dig: vänner och familjen typ.
Bio eller promenad: bio hellre, haha.
Är du kittlig: nej inte alls, hihi (a).
Stjärntecken: tvilling.
Äckligaste insekten: alla är äckliga.
Vad vill du jobba som: har faktiskt ingen aning alls.
Vad gör du om du får hicka: haha hickar.
Vad längtar du mest efter nu: sommaren.
Hur svarar du i hemtelefonen: hallå eller hej det är elin.
Hur svarar du i mobiltelefonen: hallå eller hej.
Vem sov hos dig senast: det var nog sandra.
Vad ser du fram emot: sommaren nollnio.
Vad vill du ha just nu: pengar, hihi.
Vem längtar du mest efter: inte någon speciell.
Vilken buss åker du oftast: alltid fyran, den ända som går förbi mig.
Vilken årstid är det nu: vinter.
Har du varit kär: ja.
Är du kär nu: nepp.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida