lördag 14 februari 2009

alla hjärtans dag + vänner, det är grejer.

hej, idag är det fjortonde i andra och det innerbär alla hjärtans dag. mamma kom in i rummet i morse och sa att jag var tvungen att komma upp för att jag hade träning halv nio. seriöst vilken tid, uschochblä. då var det bara att dra sig upp ur sängen, tog på mig alla fotbollskläder. hann också äta lite sen gick bilen till arcushallen. från vårat lag var det jag elvira julia lundberg sandra emma stålnacke. vi gick in på planen lite innan med superglatt humör, not. jag trodde jag skulle dö, sen började jag skratta också och då tänkte jag bara, nej nu somnar jag haha. allvarligt, har inte varit så slut på länge. men iaf gjorde allt jag kunde och det gick bättre än jag trott. efter träningen vart det då stegen och löpning som vanligt. sen for vi hem, jag har duschat och ätit lite. nu ska jag nog plocka in "trådbackarna" i min garderop dom tar upp hela golvet mitt hihi. alltså garderoben är lite paj det är därför jag har dom på golvet haha. men min alla hjärtans dag ska jag spendera med mina kära vänner, angelica emma sandra emmelie och angelica pojkvän hihi. det kommer nog bli en superbra och lyckad kväll, det känner jag på mig. fast vem vet igår då det var fredag den tretton hade jag inte otur, den kanske kommer idag. usch, så ska jag inte tänka. men det kanske blir något inlägg ikväll, för jag tror kameran för följa med mig på äventyr. men ni får ha en bra alla hjärtans dag, för det ska jag ha. pusspåer!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida