onsdag 18 februari 2009

jeansleggings.

hej, har just kommit hem. varit i stan med mormor och mamma. hem fick med mig ett par skor som jag letat efter hela stan och äntligen hittade jag dom, två par jeansleggings, en stickad tunika med trekvarts arm, en blommig sjal och ett par vantar som jag ska ha då jag åker slalom. till skoldagen då, vi har haft fyra lektioner och ett svinroligt hål. började med no, sen so. på so:n kom jag från finland och pratade finska, detni! sen hade jag, sandra och sara världens största suddkrig med anton och niclas, vi vann guld snacka stolt hhahaha. sen var det då hål, vi gick hem till sara och åt lunch och spelade rappakalja (stavning?, kul var det iaf. sen var det slöjd, kom typ ingen vart alls. sprätte upp säkert en miljon gånger, nej men två. sen svenska och sen var skoldagen plötsligt slut. vart inte någon klassiker idag, för kallt. fast det förstår jag då jag åkte till skolan var det - 28.9, usch vad kallt. sen efter skolan for jag hem, sen hämtade vi upp mormor och sen for vi in till stan. mötte sara då jag skulle hem också. men nu är jag hemma, ska snart äta middag. ikväll blir det nog att följa med mamma och handla på ica maxi tror jag. kan spanskan till imorgon, det känns skönt eftersom att det är prov. men ska gå till köket och kolla om maten är klar nu tror jag, hejdå.

glömde säga att någon stackare har råkat slänga in ett "brev" i mitt skåp, det skulle nog inte dit haha.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida