tisdag 17 februari 2009

ojdå.

tjo. har just kommit ut ur duschen, varit på träning. men till skoldagen då. första lektionen för mig var engelska, läxförhöret gick bra så jag kan andas ut. sen hade vi idrott, eller en timmes hål innan. så vi gick till hallen och satte oss där och roade oss osv. sen började vi, då var det badminton på shemat. inte min grej alls kan jag säga, fast vi spöade dom vi mötte haha, nej skoja. gjorde bort mig lite.
jag: då kör vi tiopoängaren.
jag sköt den i ansiktet på en i andra laget, såg itne det så jag vände mig om.
jag: jiha sandra!
sandra: hahhahahahhaha elin.
då jag vänder mig om märker jag att jag skjutit henne i ansiktet haha opps. men det var nog inte så farligt hon sa bara aj, haha men jag är expert på göra bort mig så det var inte så oväntat att något sånt skulle hända. sen hade vi svenska, satt och skrattade med en massa folk åt en person i min klass som är så jävla tjurig. det vart typ slaggis mellan en i min klass och en i 7f. men dom är inte så normala, så inte oväntat haha. efter skolan så gick jag upp till dagiset och åkte hem med pappa. bytte om till fotbollskläder och sedan var det bara att fara till arcus. det var då fotbollträning, delar plan med p96 och f92/93. eller vi tränar tillsammans. det var typ en lugn träning, eller det kändes så. men ja, när jag kom hem åt jag middag. sen bad jag mamma förhöra mig snabbt på alla spanskaord och dom sitter, så det är nog rätt så lungt tror jag. nu ikväll blir det nog att sitta vid datorn en stund, blir nog att se lite tv också. har börjat se tv oftare, men det är väll för att vi har ny, just utanför rummet haha. men nu ska jag gå, hejdå. ett extra + till supertruper - beppan (stavning?), maggan, krösan/ er pippi.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida