måndag 16 februari 2009

samtalsämne.

hej. har inte gjort så mycket sen senaste inlägget. men tror jag kan no-läxan någolunda bra och engelskan sitter också rätt så bra. det blir nog hockey ikväll tror jag, för luleå ska krossa rögle. måste bara berätta en sak som jag glömde berätta i förra inlägget, folk måste tro att jag och mina kompisar är helt dum i skallen. som vi har "dampat" idag, hahaha. samtalsämnet har inte varit på topp, haha. folk har nog missförstått oss, men skitsamma haha. nu ska jag snart äta middag, så ska dra mig mot köket, hejdå.



alltså seriöst, hahahahaha.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Svar: Tack så mycket Elin! Jag ska hälsa fotografen att han gjorde ett bra jobb när han kommer tillbaka från ett fotojobb han har på Gotland just nu! Kul att du gillar dom! :)

måndag, februari 16, 2009  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida