onsdag 18 februari 2009

spanskaprov.

hej. har kollat lite på tv och hunnit plocka ihop i rummer litegrann. ska byta till en mindre storlek på skorna jag köpte idag, så kan inte börja använda dom än. det vart aldrig att fara och handla med mamma. imorgon är det skola och träning. jag är pepp på fysträning imorgon, gillar det. fast träningvärk är något jag mindre gillar, fast har inte fått det så mycket i vinter och det är jag glad för. men skolan imorgon har vi svenska, engelska, spanska (prov) och idrott. antar att det är badminton imorgon också, då blir det supertruper - pippi, beppan, maggan och krösan yeah. fast emelie skulle inte vara med på idrotten så det blir ju inte riktigt rätt då. tror vi får sluta spanskan imrogon då vi har gjort provet, eller det har vi gjort dom två tidigare gångerna. jag tror itne det kommer vara en sån jobbig dag faktiskt. hoppas verkligen inte det, för har varit hur trött som helst sista tiden och nu har jag börjat bli pigg igen på dagarna och så, så det skulle ju inte vara det bästa att börja bli trött igen. men vem vet med min otur, haha. men nu ska jag faktiskt göra något annat, hejdå.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida