torsdag 19 februari 2009

ett-tre.

hallåj. har just kommit hem, följde med pappa till boman och såg på luleås bortamatch. lindköping-luleå, resultatet blev ett-tre. luleås tredje mål var riktigt fräckt, men snyggt haha. men nu ska jag inte prata något mer om det för det är inte alls intressant. men skolan idag då, lektionerna vi haft är svenska, engelska, spanska och idrott. på svenskan gjorde vi ingenting typ, engelskan såg vi film, spanskan hade vi prov och idrotten vann supertruper vm-guld. efter skolan for jag med mamma in till stan och bytte skorna. sen for vi förbi mormor och morfar och hämtade nå grejs, sen hem och bytte om. sen var det fysträning i hallen. det var hemskt då vi körde nittio grader, det började kittla i mina ben typ haha. men det var kul, gillar faktiskt fys. sen skulle vi spela, jag och emma fick spela med killarna. haha vi kände oss lite udda, :). men då jag kom hem från åt jag, duschade. sen for jag och pappa upp till boman och såg hockeyn då. nu ska jag väll sitta här ett tag till sedan blir det att hoppa i säng. men nu ids jag inte skriva mer.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida